FAQ
Musím platit konečný úklid? Nestačí, když po sobě uklidíme.
Bohužel to nejde, hotel to nedovolí. Konečný úklid se zaplatit musí.
Jaké jsou možnosti platby?
Nabízíme platby v českých korunách (pokud by jste měl zájem zaplatit v eurech, kontaktujte nás). Můžete platit buď převodem, nebo QR kódem.
Co můžu dělat na apartmánovém hotelu ve volném čase?
Mezi nejoblíbenější aktivity v Schatzberg-Hausu patří jít do bazénu, nebo do sauny. Dále nabízíme možnost zajít si do fitka, zahrát si pingpong, šipky, či dát si relax v knihovně. Pokud chcete někde strávit nerušeně volný čas ve větší skupině, doporučujeme společenské zasedací místnosti.
Je sauna zdarma?
Ano, ale pouze v pátky, soboty a neděle. Jinak za příplatek na recepci v místě ubytování.
Je vyžadována záloha? Jaké jsou podmínky?
Požadujeme zaplatit 50% ***
Mohu změnit termín rezervace, pokud se mi změní plány?
V takovém případě nás kontaktujte, budeme se snažit vám vyjít vstříc, ale garantovat nic nemůžeme.
Jaká je minimální délka pobytu?
Můžete přijet i na jednu noc, ale i v tomto případě musíte platit konečný úklid.
V kolik hodin se mohu ubytovat a do kdy musím apartmán opustit?
Ubytovat se můžete mezi 14:00 - 17:00. Apartmán musíte opustit do 09:00.
Kde mohu zaparkovat své auto? Je parkování zdarma?
Parkování je zdarma! Můžete zaparkovat přímo u hotelu.
Je v apartmánu Wi-Fi? Je zdarma?
Ano, v apartmánu je velice kvalitní wifi zcela zdarma!
Je k dispozici kuchyň s vybavením pro vaření?
Ano, j k dispozici kuchyň s moderním vybavením pro vaření.
Má apartmán balkon nebo terasu s výhledem?
Ano, má! Dokonce s výhledem na sjezdovku.
Jsou v apartmánu k dispozici ručníky a ložní prádlo?
Ne, musíte si dovézt svoje.
Je v apartmánu pračka nebo možnost praní prádla?
Ano, je možnost praní, ale pouze za poplatek.
Mohu si přivézt domácího mazlíčka?
Omlouváme se, ale bohužel ne. V našem apartmánu si potrpíme na čistotě.
Je apartmán vhodný pro pobyt s dětmi?
Ano, v hotelu se nachází dětský koutek a mnoho dalších fajn aktivit s dětmi.
Je možné objednat snídaně nebo polopenzi?
Ne, taková možnost není.
Jaká je vaše politika zrušení rezervace?
Záleží na tom, kdy to zrušíte. 60 dní před vaším termínem vrátíme 90%. 30 dnů před vaším termínem vracíme 50%.