Apartmán Schatzberg (https://www.apartman-alpy.cz/)

FAQ

Musím platit konečný úklid? Nestačí, když po sobě uklidíme.

Bohužel to nejde, hotel to nedovolí. Konečný úklid se zaplatit musí.

Jaké jsou možnosti platby?

Nabízíme platby v českých korunách (pokud by jste měl zájem zaplatit v eurech, kontaktujte nás). Můžete platit buď převodem, nebo QR kódem.

Co můžu dělat na apartmánovém hotelu ve volném čase?

Mezi nejoblíbenější aktivity v Schatzberg-Hausu patří jít do bazénu, nebo do sauny. Dále nabízíme možnost zajít si do fitka, zahrát si pingpong, šipky, či dát si relax v knihovně. Pokud chcete někde strávit nerušeně volný čas ve větší skupině, doporučujeme společenské zasedací místnosti.

Je sauna zdarma?

Ano, ale pouze v pátky, soboty a neděle. Jinak za příplatek na recepci v místě ubytování.

Je vyžadována záloha? Jaké jsou podmínky?

Požadujeme zaplatit 50% ***

Mohu změnit termín rezervace, pokud se mi změní plány?

V takovém případě nás kontaktujte, budeme se snažit vám vyjít vstříc, ale garantovat nic nemůžeme.

Jaká je minimální délka pobytu?

Můžete přijet i na jednu noc, ale i v tomto případě musíte platit konečný úklid.

V kolik hodin se mohu ubytovat a do kdy musím apartmán opustit?

Ubytovat se můžete mezi 14:00 - 17:00. Apartmán musíte opustit do 09:00.

Kde mohu zaparkovat své auto? Je parkování zdarma?

Parkování je zdarma! Můžete zaparkovat přímo u hotelu.

Je v apartmánu Wi-Fi? Je zdarma?

Ano, v apartmánu je velice kvalitní wifi zcela zdarma!

Je k dispozici kuchyň s vybavením pro vaření?

Ano, j k dispozici kuchyň s moderním vybavením pro vaření.

Má apartmán balkon nebo terasu s výhledem?

Ano, má! Dokonce s výhledem na sjezdovku.

Jsou v apartmánu k dispozici ručníky a ložní prádlo?

Ne, musíte si dovézt svoje.

Je v apartmánu pračka nebo možnost praní prádla?

Ano, je možnost praní, ale pouze za poplatek.

Mohu si přivézt domácího mazlíčka?

Omlouváme se, ale bohužel ne. V našem apartmánu si potrpíme na čistotě.

Je apartmán vhodný pro pobyt s dětmi?

Ano, v hotelu se nachází dětský koutek a mnoho dalších fajn aktivit s dětmi.

Je možné objednat snídaně nebo polopenzi?

Ne, taková možnost není.

Jaká je vaše politika zrušení rezervace?

Záleží na tom, kdy to zrušíte. 60 dní před vaším termínem vrátíme 90%. 30 dnů před vaším termínem vracíme 50%.